Kenali Granny

My photo
Walaupun saya sudah bergelar grany, namun saya masih aktif lagi. Saya ada buat bisnes kecil-kecil. Barangan jahitan seperti cadar, sarung kusyen, alas meja, telekung dan lain-lain yang berkenaan dengan jahitan. Anda boleh membeli barangan yang dipaparkan. Atau anda juga boleh menempah mengikut stail yang anda inginkan.

Followers

Monday, April 19, 2010

Selamat Datang Ke Greeny Grany~

Salam pengenalan...

Saya punya dua org cucu. Dah tua tapi masih nak buat blog kan? :) Tapi apa salahnya... Lagi pun sekarang ni orang2 kita dah maju. Zaman internet bukan zaman purba lagi. Percayalah!!! Kalau saya boleh tentu orang lain pun boleh. Tapi...apa pun cerita ke, berita ke, mesti ada bukti. Kalau nak bukti kene siasat dulu. Macam FBI lah pulak. ;)

Dengar, tengok baru buat. Pecaya tak pecaya cubalah apa2 pun. Perkara2 yang kita tak pasti jangan cepat melatah macam mak nenek pulak. Orang tua2 berkata, pahit jangan terus dibuang, manis jangan terus ditelan. Bahaya tu...

Ok lah. Harap2 anda suka dengan blog saya ni.

No comments:

Post a Comment