Kenali Granny

My photo
Walaupun saya sudah bergelar grany, namun saya masih aktif lagi. Saya ada buat bisnes kecil-kecil. Barangan jahitan seperti cadar, sarung kusyen, alas meja, telekung dan lain-lain yang berkenaan dengan jahitan. Anda boleh membeli barangan yang dipaparkan. Atau anda juga boleh menempah mengikut stail yang anda inginkan.

Followers

Thursday, July 29, 2010

Sarung Kusyen ala Inggeris

Salam...

Dah agak lama saya tak update blog ni. Byk hal yang berlaku yang memerlukan komitmen untuk menguruskannya. Maaf byk2 yer. ;)

Entri blog kali ni, saya nak perkenalkan sarung kusyen ala inggeris. Saya pasti ramai yang menggemari barangan ala inggeris ni. Sebab stail ala inggeris, boleh buat rumah seseorang menjadi tenang dan sedap je rasa memandang. Tak jemu memandang kata orang. :))
Itu la sebabnya kenapa saya promosikan sarung kusyen stail tu.

Sarung kusyen berbunga merah
Berukuran 40cm x 40cm
Harga utk 6 helai sarung : RM36
Harga utk 6 sarung + kusyen : RM90
Bunga tampal bersulam, berlabuci & bermanik

Apa korang rasa? Berbunga je rasa memandang kusyen-kusyen ni kan? Hihi... Kalau berkenan pada sarung kusyen ni, jgn segan silu tuk email saya yer. Kalau nak corak @ paten lain, anda boleh nyatakan dalam email tersebut. InsyaAllah saya boleh siapkan. :)
Wassalam~

No comments:

Post a Comment